Krossad...

Vaknar utan att känna mig ett dugg utsövd... Men så blir det när man är vaken mellan halv tre och halv sex och sedan sover till halv tolv! Otroligt! Det är så jag skäms men vad fanken ska man göra? Nåja, det blir en förskjuten arbetsdag här hemma idag. Ska försöka fortsätta mitt skrivande och se vad det blir. Har jag tur kan det bli genialiskt även om jag känner mig överkörd av tåget. Har jag otur - inte... 

När det gäller sömnen har jag gjort en åtgärd och köpt Femal Balans. Fick tips om att det kanske är en åldersrelaterad åkomma och fast jag inte har några andra känningar så kanske det här kan vara en bra grej att testa. Tog första tabletten igår så det kanske inte har någon effekt direkt men man får väl se.

Tät i skallen och ont i hela kroppen kanske också tyder på något skit i systemet men vi får se var det tar vägen. Har man tur kommer det ut! Haha! Nu blir det några koppar kaffe och en frukost-lunch. Jag gjorde kycklingsallad tilll middag igår och det finns (som vanligt) massor med rester så jag behöver inte ens laga mat. Åtminstone inte just nu. Och faktiskt inte till middag heller kom jag just på. Köpte en laxsida igår och gjorde ju inkokt lax som vi ska äta med potatis och pepparrotssås så det blir väldigt enkelt hela dagen. Skööööönt!

Ibland (eller väldigt ofta) blir man ju ställd och kommer inte på något gott att laga eller handla så nu har jag faktiskt börjat skriva upp vad det är vi äter. Jag fixar gärna till det jag är sugen på i stunden men det kan vara bra att ha lite tips att tillgå så det har blivit en notering i almanackan så att man enklare kan hitta på maträtter senare! Glömde förresten publicera bilden på min bulgursallad och kycklingspett så den kommer här:


Riktigt gott faktiskt!

Nu måste jag kasta mig in i duschen så att jag vaknar till ordentligt! Så här kan man ju inte fortsätta! Vuxna människan...