Jobba, jobba, jobba...

Direktrapport från en hektisk arbetsdag! Har suttit med affischer, flyers, planering och bokning halva dagen och försöker nu förbereda mig mentalt för att åka till Luleå och promota Mens Night imorrn! Vi ska spela på Kulturens hus 23-24 september och det gäller ju att få publik! De har en presentationskväll imorrn så jag och Åsa ska medverka och göra vårt allra bästa!

Nu ska jag iväg och hämta en rollup jag beställt, rusa på ett möte för att hinna tillbaka till nästa, titta över ljudanläggningen och sedan hinna äta och åka på min hälsogrupp Kasam! Passar verkligen bra att ägna kvällen åt Ajurveda yoga eller vad det nu heter. Jag ska i alla fall få lära mig mer! Och det ju inte ont!

Läste Churchills citat i NV igår som löd ungefär: "Jag tycker om att lära mig saker men jag tycker inte alltid om att bli undervisad!" Passar nog mig som handsken! D v s Nya saker = mer än OK! Oönskad undervisning av besserwissers = Fetbort! Haha!

Och senare ikväll blir det mer text till lördagens jobb. Och köttgrytan blev förresten kanongod! Om det nu är någon som undrat... Tjolahopp!