Norrsken!

Nu jäsingen! Maken ringde och rapporterade att det var norrsken på himlen. Jag har alltid tänkt att jag skulle kunna plåta det nu när jag bytt kamera och köpt en där man kan ställa slutartid e t c manuellt. Men tror ni att jag har läst instruktionsboken och lärt mig detta? Nej! Och var är instruktionsboken? Jag letade som en galning och hittade bara de arabiska varianterna... Vilket pucko jag är! Men skam den som ger sig. Den svenska hade jag lagt ovanför datorn och det var väl det sista ställe jag letade på! Haha!

Läsa, läsa, läsa... ja, jag gick ut och gjorde några tappra försök på lång slutartid och för första gången har jag plåtat ett norrsken där himlen i alla fall inte är helsvart...


Det är inte i klass med makens bilder men man kan i alla fall se ljuset! Nu
MÅSTE jag lära mig det här ordentligt! Tur att jag har någon att fråga.

Ja, jag är säkert lite barnslig men jag tycker att det var stenkul!
#1 - - Ola T:

Ja, du har tur du! Men kanske kan jag också ringa Ulf och fråga någon gång. Bra bild.