Jobb och träning!

Första dagen som jag kan säga att jag vaknade och kände mig frisk! Så jädra skönt! Det blev därför en heldag på kontoret där jag fortsatt mitt arbete med boken. Nu har jag gått igenom alla digitala bilder som finns och monterat dem för att få lite överblick. Det blir inte lätt att göra urval. Mycket bilder blir det... Men jag har ju också tid på mig så det ska bli kul att fortsätta imorrn!

Ja, jag kanske inte ska låta alltför positiv. Jag kom precis hem från mitt träningspass och som det känns nu kommer det att nu att bli intressant att kravla sig upp ur sängen imorrn... Jag har ju inte varit där på två veckor och var riktigt peppad när vi körde igång. Det betyder också att jag säkert tog i mer än jag egentligen borde (jag lär mig aldrig att vara lagom). Musklerna börjar redan ömma... Jag kommer förmodligen att ge "lämmenheten" ett ansikte! Men det enda som hjälper är ju mer träning och stretching. Så får det bli!

Ett stort plus dock till en av träningsdeltagarna som hade med sig ett helt fat med supergoda mackor som vi fick smaska i oss när vi var klara! Grovt bröd med skinka, ost och olika grönsaker. Tack Karin!!! Nu mår man i alla fall som en prinsessa och det är ju aldrig fel!

Nej, nu måste jag studsa in i duschen så att jag hinner se "Trinny och Susannah stylar om Sverige" - ska bli riktigt kul! Jag gillar när vanliga människor får lite tips. Lättare att identifiera sig själv med "modellerna"!


Trinny Woodall och Susannah Constantine besöker Karlstad!
 
#1 - - Maria:

Monica, Hur gör du i afton? Blir det fläskpannkaka? tror du inte att vi kan vänta med den till den avgörande matchen? Jag känner så, sen får vi för guds skull hoppas att det inte blir en lördag...Tror jag pasta laddar i kväll, carbonara..

Hoppas du tar dig upp ur sängen, och får en härlig dag, Det tänker jag ha. / Kram Maria

#2 - - Monica:

Ja Maria, jag håller nog med dig! Fläskpannkakan sparar vi till avgörandet! Jag mår oförtjänt bra så jag laddar för en kanonmatch! Kram!