Inte jättebra...

Ibland kan man få en sån där känsla i kroppen som man inte riktigt vet vad den beror på. Obekväm, olustig, negativ... ja, jag vet inte vad. Den är i alla fall svår att bli av med och idag har den hängt med hela dagen. Det har också gjort att allt jag tagit i blivit lite misslyckat eller komplicerat.

Uppdaterade en hemsida som bara krånglade och till slut hängde sig, åt lunch med mamma och pappa och blev mest bara irriterad. Hann inte allt det jag skulle på jobbet, provade kläder på stan som jag inte rymdes i, kom hem och tog en promenad för att tagga ned men blev bara stressad. Missade början på hockeyn och blev sedan bara på dåligt humör under resten av matchen! Eftersom det inte gick så där lysande passade jag på att jobba lite under tiden men då pajade musen! Slutligen öppnar jag posten och ser att fonderna som Direct placerat våra pengar i har gått ned hur mycket som helst. Tack för kaffet! Idag skulle jag kanske ha stannat kvar i sängen!


Fonder är ett djävla skit! Nu fick jag i alla fall avreagera mig lite!

Har fortfarande en "krypande" känsla i kroppen och känner mig inte på något vidare humör. Tror att det enda som hjälper är att lägga sig tidigt och se fram emot en bättre dag imorrn! Det enda positiva är väl att jag inte har lika mycket träningsvärk som jag befarade! Alltid nåt!
#1 - - Ola T:

Alla dagar är inte och känns inte bra. Men de passeras likt förbannat. Som tur är.

#2 - - Monica:

Ja, det är skönt när de är över!