Tjohoooo!

Härlig kväll! Bra show och fantastiskt publik! Det blev full fart rakt igenom! Jag och Åsa var nästan övertaggade innan vi kom igång och hade förmodligen för gott om tid innan starten. Vi började larva oss, sjunga jazzmusik och blev väldigt fnissiga och skrattiga. Publiken trodde säkert att vi hade tagit oss en rackabajsare innan start men så var det inte. Vi har bara väldigt roligt på jobbet!!!


Och här har ni vår gullige tekniker Robert. Han ser också glad ut!

Tre av Åsas systrar kom med ett helt tjejgäng som bjöd på många skratt och vi hade också vårt första killgäng på besök. Ja, de var kanske mer herrar än killar men kom från hela Sverige och Norge! Jodå, de förstod det mesta. Sedan var det dags för sedvanlig middag. Tack till personalen som serverade oss en utmärkt entrecôte så att vi slapp äta samma mat två lördagar i rad. Nu hade det ju inte gjort något eftersom fisken var väldigt god. Men vi fick samma kypare och vi tror att han hade tränat hela veckan! Nu tog han upp 14 dryckesbeställningar. Förra veckan klarade han max två...


Här tränar hela bordet Silvia-vinkningar! Rätt snyggt va?

Glada människor och många skratt senare sitter jag nu på rummet och går igneom bilderna. Dessa kom jag tydligt ihåg att jag tagit:

   
Åsas syster Barbro och delar av deras gäng.

Men sedan lämnade jag kameran på bordet och hittar nu en hel del bilder som inte lämpar sig för publicering...


Den här var riktigt rolig! I mitten Åsas syster Mona.

 
Men vad gör hennes syster Britt? Vilar sig i form?

Den sista bilden i kameran vill jag inte ens berätta om men jag fick mig ett riktigt gott skratt!!! Nu ska jag landa på kudden. Man blir trött även om man har roligt! Tack för trevligt sällskap och en glad kväll!