Radiosändningen...

Har just lyssnat igenom morgonens intervju som jag fick ge strax efter kl sju... Hahaha! Jag tror inte att jag var riktigt vaken! Vill ni lyssna själva så är länken:

http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=65&sida=2

Mitt inslag kommer ca 07.15. Det roligaste var nog där de hänvisade till Lövångersrevyn och jag svarade "där har jag ju grön klänning..." helt puckat!

Ja, ett gott skratt förlänger livet och jag är glad att jag fick med vårt positiva samarbete som verkligen gått som en dans! Och nu har Åsas söta dotter Linda-Marie varit till optikern här och låtit laga mina glasögon! 175:-! Syns knappt och håller väl så länge de håller!


Ni ser ju hur bra jag ser ut... :)
#1 - - Ingrid:

Hahahaha, underbart!

#2 - - Ingrid:

Hahahaha, underbart!

#3 - - Monica:

Ja, visst var det! :)