Över fem månader!

Nu har jag bloggat i snart ett halvår. Måste kanske ha någon form av jubileum 21 oktober. Hur som helst så blev det här verkligen "min grej"! Jag tycker att det är skönt att "skriva av mig" och bubbla om saker och ting. En del inlägg är väl mer vettiga än andra men det är hur som helst en kanal där jag själv styr innehållet. Det är en skön känsla. Och jag vill verkligen tacka Emilia som fixade bloggen och fick mig att börja. Tack hjärtat!!!

Det bästa är väl att min organisation har så korta beslutsvägar. Tycker jag att något som jag skrivit känns fel så är det bara att ha sekundsnabb överläggning med mig själv och sedan "deleta". Klart och betalt! Jag älskar för övrigt det uttrycket som ju verkligen fått status genom Patrik i "Mammas nya kille!

I skrivande stund hittar maken en slott i Göteborg som han tycker att vi ska köpa. Fem minuter från city, otrolig historia och 3000 kvadratmeter stort. Fantastiskt fint och nära till Emilia! Underbart!

  
Det finns bara en hake... priset! 60 miljoner! Haha! Nu hänvisar han till eventuella vinster i kommande travspel men jag tror det blir knepigt. Mäklaren beskriver det i alla fall som "en fantastisk möjlighet att bo ståndsmässigt". Jodå! Någon som känner sig hågad? Själv tror jag det är bäst att maken återgår till att läsa Blocket...

I övrigt så känner jag mig lite fundersam över denna trötthet som drabbat mig den senaste tiden men jag fick nyss en tillsägelse om att jag minsann inte är ensam om det så det löns inte klaga... Nähä. Själv jämför jag med mig själv och när jag gör det tror jag att jag har fått sömnsjukan... Men det går nog över. Imorrn kommer det i alla fall att bli en strålande dag och efter jobbet ska vi börja rensa i vardagsrummet och tapetsera! Ni märker hur energisk jag låter? Det beror på att jag ljuger... haha! 

Nej, nu ska vi äntligen äta!



 
#1 - - Ola T:

Det är kul att läsa din blogg. Med det aktiva liv du lever så har du inte några svårigheter att fylla den med innehåll. Fortsätt. Läsarna blir bara fler.

#2 - - Monica:

Tack snälla Ola! Jag gillar verkligen att du läser och kommenterar!

#3 - - Ingrid:

Jag håller med. Orkar inte alltid komma på en kul kommentar, men jag ler för mig själv när jag läser. Kör på minst ett halvår till. Snälla! :)

#4 - - Ingrid:

Håller med. Jag orkar kanske inte alltid skriva en kul kommentar, men jag läser och ler för mig själv. Fortsätt du i minst 6 månader till. Snälla! :)

#5 - - Ingrid:

Men va fan!? Jag som trodde första kommentaren kom bort. Jaja. det ekar visst här :P

#6 - - Monica:

Haha! Tack Ingrid! Ja, jag ska fortsätta. Jättekul att du läser och kommenterar!!!