Mobilisering

Vartän man vänder sig handlar diskussioner och TV:sändningar som valresultatet. Kanske inte helt oväntat då det blev ett så ödesdigert resultat. Jag trodde förut att hela valdebatten skulle vara över vid det här laget men vi får nog leva med den ännu ett tag. Att fortsätta protestera mot att SD är invalda i riksdagen löns väl knappast. Vi måste i stället sprida kunskap och lyfta upp det negativa i deras program för att fler ska inse vad de tyvärr står för inför nästa val. Föreningen "Fatta Mod" kommer att inbjuda till ett öppet möte som verkligen känns aktuellt att delta i!

I övrigt händer det inte så mycket. Gjorde pizza med fläskfilé och kantareller (älskar att ha gott om dem!) till middag och vi är supermätta trots att vi inte ens åt lika mycket som vanligt. Fördelen med detta är att det nu finns goda rester till morgondagens lunch!

Nu ser jag fram emot en kväll i TV-soffan! Halv åtta hos mig avlöses av Superstars och sedan börjar min favoritserie House om idag!!! Tänk att man kan bli så glad av att se på en sur läkare... :)


Jag tycker han är störtskön! Skulle vara intressant att höra vad han har att säga om valresultatet... Kanske en lagom snäll läkare för Jimmie Åkesson?