Hemma igen!

Jobbet gick bra (även om jag tyckte att jag hade en liten svacka i mitten av monologen) men publiken var i alla fall glad! Det får räcka! Jag är så självkritisk att jag sällan är supernöjd men har man fått publiken med sig känns det bra!

Sedan var det en svart hemfärd. Ja, ingen olycka, men herregud så mörkt på E4:an! Mörkerseendet måste ha blivit i det närmaste obefintligt - särskilt den här årstiden. "Kolandes Schwart", regn och bara bilar med superlysen som bländar i backspegeln... Man är en levande trafikfara... Mycket trafik var det också så jag är glad att jag kommit mig hem! Väldigt irriterande är det dock med bilar som lägger sig "kloss bakom" men inte kör om... Jag bromsade ned till 70 innan jag blev av med en närgången BMW. Fattar de inte att jag knappt ser nåt! Grrr...

Nu ska jag lägga mig och läsa några sidor för att varva ned. Fortfarande mätt efter kvällens middag! Sov gott!