Gratismat...

Känner mig hur seg som helst... Trött i morse och degig nu... Har skrivit klart min jobbtext och hunnit med lite möten och annat jobb under dagen. Tänkte att jag skulle vara effektiv så jag åkte till ICA för att göra bort handlingen innan middagen men det skulle jag inte ha gjort. Där var nämligen hela Skellefteå! Fullt med bilar på parkeringen och massor med folk! När jag gick in genom svängdörrarna såg jag anslaget: Kundkväll 17-21.00... Neeeeej...

Och tänk vilken dragningskraft gratismat och extrapriser har. Det var kö genom hela affären och jag trodde att det var superpris på lax eller nåt men det var bjudmat med skinka och potatisgratäng... Jag blev bara trött. Trångt och stökigt men jag hittade ändå det jag skulle ha och fick t o m med mig kvällens kaffe - 4 pkt Zoega för 79 spänn. Efter detta fynd landade jag hemma till fläsk och raggmunkar. Så nu är det "stabilt" igen.

Nu tror jag att jag däckar i soffan med Arga snickaren! Jaaa, han må vara lite vääääl mycket äktenskapsförmedlare men jag gillar ombyggnationerna och alltid får man med sig något litet tips till hemmet. Jo, vi ska nog tapetsera om så man måste börja klura på vad man ska välja.


Ja, här har ni honom! Man kanske skulle söka? Men jag tror inte att vi platsar. Vi är alldeles för överens...

Ha det gott!