Besöksrekord!

Ja, det blev besöksrekord på bloggen igår! Jättekul att så många ville läsa om vår premiär! Idag börjar arbetet med nästa projekt. Nu ska vi igång med årets revy som just nu har arbetsnamnet Henrys Monarki. Lite kungligt firande kanske är på sin plats till nyår? Det blir premiär på nyårsafton och på scenen finns i år också Åsa Persson! Jätteskoj! Så här glada var vi ifjol och det kommer garanterat att upprepas!


Ja, jag är glad att jag kunde lyfta från marken... Nu måste jag påbörja höstens träning på allvar! Ska igång med mitt SPYC-pass 13 september och det blir en bra grund. Sedan får jag nog lov att lägga till lite fler aktiviteter om kroppen ska bli riktigt glad igen!

Så här såg det ut sist när Åsa var med 2007 och det ska bli så kul att få fortsätta att jobba tillsammans!


Belinda är en riktig superkändis... :) One of the top ten in Sweden faktiskt!

Nu ska jag sätta igång med lite förberedelse och klura på logga mm. Ha en bra dag alla glada människor så återkommer jag när vi haft vår kick off! :)
#1 - - Britt Nilsson:

#2 - - Anonym:

Fin blogg du har! Jag läser om premiären o njuter ... Jag längtat till lördag, då ska vi, 11 kvinns från Piteå komma o se er show! Jag som skriver är Åsas syster, en av dom;) Vi ses!!

#3 - - Monica:

Tack! Ja, ni är så välkomna på lördag! Jag har hört att det kommer ett stort tjejgäng och det ska bli jättekul! Vi är taggade! Vi ses!