Tyst det är i huset...

Inte direkt "midnatt råder" men tyst i huset i alla fall. Nästan för tyst... Maken jobbar och jag skjutsade bästa sonen på bussen tillbaka till Luleå. :( Känns sorgligt men vi ska ses snart igen och det var fantastiskt roligt att ha dig hemma!!!

Har hunnit med ett scenografimöte nere på kontoret där jag och Thomas träffade scenografen Ulla Karlsson som ska skissa på en scenlösning till oss. Kände mig rätt förvirrad när jag skulle berätta om alla våra tankar (på en gång) och hoppas hon förstår ungefär vad vi menar. Tur att Thomas var med så att det blev lite ordning mitt i alltihopa! :) Jag är normalt sett inte så ostrukturerad men nu var jag nog det efter den här veckans tuffa tempo! Därav den stora skillnaden nu när jag landade hemma. Alldeles tyst...

Jag ska passa på att njuta av situationen och spela lite god musik, köra lite spindelharpan på datorn och sedan lägga mig i soffan och läsa! Njuta av allt som blivit gjort och att sonen blev så snygg i rocken som jag köpte till honom!


Visst blev den kanonbra Emilia?

Ja, han har ju bestämt själv men jag köper gärna hem om jag hittar något snyggt. Tur att vi ibland har samma smak! Eller så var det bra att mamma pröjsade? Haha! Hur som helst - snygg blev han! Och det här är nog pinsamt att skriva men jag gör det ändå... :) Jag har ju, precis som alla andra föräldrar, världens finaste barn!