Tekniknörd...

Här sitter man nu med lurar i öronen, lyssnar på Perishers på Spotify, svamlar på Facebook, pratar med barnen på msn, lägger in digitala bilder för att publicera på bloggen... Det trodde man aldrig för 15 år sen... Jag är ju absolut ingen tekniknörd men himmel så snabbt man blir beroende av all denna nya teknik. Man borde notera hur mycket man använder internet och teknik under en dag. Det är ju jämt! Man kollar busstider, flygresor, mail, telefonnummer - allt!

Jag skulle inte klara en dag utan tekniken men vill ändå pusha för det personliga mötet! Har träffat en tjej ikväll på ett möte som gjorde ett så starkt intryck på mig! Kan inte återberätta vad hon sa men vissa möten med människor bär man med sig länge!

Mitt besök hos systerdottern är också en varmt möte som är skönt att ha med sig när man nu går och lägger sig! En nybadad "brud" som doftade ljuvligt, kladdade ned mina glasögon med badolja och t o m lånade ut en av sina badankor till mig... Lovely!


Goa, goa My! Här ser det dock ut som om hon vill ha tillbaka ankan igen...
Och det fick hon. Men jag fick kramar istället!

Sov gott alla! :)