Tack!

Stort tack till alla som hjälpt till att vara smakråd när det gäller mina glasögon! Jag är fortfarande ambivalent men nu väljer jag mellan nr 2 och nr 3... En dag till så ska vi vara nära ett beslut. Eller så köper jag båda. Eller...
  eller  ??

Idag har jag jobbat och i det närmaste "krystat" fram en sångtext innan kvällens revymöte. Ja, den blev riktigt ok faktiskt men tog lite tid. Har funnits i huvudet ett antal dagar men nu kände jag väl pressen. Åstadkom även en början till avslutningslåt men den kommer nog inte till användning. "That's life" i den kreativa processen men bättre att ha för mycket att tillgå och sedan ha den sköna lyxen att stryka.

När det gäller sketcher har vi nya idéer hela tiden men inget som är färdigt i nuläget. Massor med material att bearbeta med andra ord! I skrivande stund berättar också maken att ICA MAXi har lanserat en app till iPhonen där man kan skriva in sin inköpslista och sedan få upp en karta över butiken där varorna är uppmärkta med blå pluppar - i rätt ordning så att man inte ska behöva irra runt. Där finns också telefonnummer till olika avdelningar så att man kan ringa om man inte skulle hitta. En riktig "karla-app"! Men, säger maken, jag laddar inte ned den. Jag har ju dig! Gulligt va? Haha!

Ja, med eller utan app - imorrn måste jag handla! Nu blir det TV eftersom jag känner mig helt utan energi efter en lång dag! Ha en bra kväll!
#1 - - Ingrid:

Ettan är coolast!!