Storm!

Kom hem från träningen, lagom trött i armarna efter ett pass med mycket skivstång! Ska bli intressant att se om man kan lyfta dem imorrn... Blir kanske som för Emilia som skrev på sin blogg att "musklerna och hjärnan kopplar inte samman" när hon skulle försöka ta sig ur soffan...

Nåväl, det kommer senare. När jag kom hem hade vi besök av gode vännen och gamla klasskompisen Urban! Jag brukar, utan att vara elak, säga att han verkligen har gett skadeglädjen ett ansikte! Han är bra på att hitta på bus!


I bätterkepsen! Syns ju vem han hejar på!

Och nu sitter vi i lugn och ro här hemma och hör att det börjar storma utanför fönstret! Hagel och ett jädra blåsväder!


Ja, jag vet att det inte går att fotografera men jag gör det ändå...


Visst ser det i alla fall lite mörkt och "ovädrigt" ut?

Nu är det skönt att sitta inne i värmen!

#1 - - Emilia:

Mamma du är så duktig. Ville bara säga det. KRAM!

#2 - - Monica:

Men tack gumman! Så glad jag blir! Kramar i massor tillbaka!