Sledgehammer...

är väl en gammal hit med Peter Gabriel om jag inte minns fel. Bra låt men idag har den på fullt allvar flyttat in i min skalle! Ja, det fanns ju en mer aggressiv låt med BTO med samma namn också. Snarare den som bor här faktiskt...

Har legat lågt hela dagen men det är ju inte kul! Måste också ställa in kvällens träff med Amores vilket känns ännu tråkigare! Men det är viktigt för mig att vara fräsch till imorrn då jag ska jobba i Umeå som konferencier åt Heja eventbyrå och Tyréns 11.00-22.00... Låååååång dag. Hoppas på att vara i bättre form imorrn. Måste vara det!

Kan förresten tipsa alla snusare att General har kommit med en ny sort. Långsmalare portioner och snygg dosa!


Ja, ni ser ju vilken värdelös information jag kommer med. Måste vara sjuk i huvudet...

PS. Förresten tycker jag inte om att man sågar upp fyrkantiga hål i asfalten (företrädesvis på Norrböle) utan att märka upp dem på något sätt. Smäller som satan i fälgarna när man råkar köra över dem! Gul spray kanske? Ja, tills man fyller igen dem naturligtvis!
#1 - - Ola T:

De fyrkantiga hålen är lagade nu. Åtminstone de som jag brukade köra i. Och ditt förslag är inte alls fyrkantigt. Lycka till under den långa dagen.

#2 - - Monica:

Härligt! Nu kan man alltså ta en tur via norrböle igen!