Perfekt lördag!

Sovmorgon tills jag vaknade av mig själv strax efter tio, frukost och lite datorsittning och sedan besök hos Optiker Burman för att låna ännu ett par bågar. Nu är jag så nära ett beslut man kan komma och jag kan redan nu avslöja att det blir två par! Alltid bra att ha när man har ett så våldsamt jobb som jag har... :) Ja, jag har ju kraschat tre stycken så vad ska man säga annars? Klantarsel?

Åkte förbi syrran för en fika och lite smakrådning. Fick kramas med nyvaken gullunge som nu också klarat av sitt första besök hos frissan!  Se så fina tjejer!


Men varför så sammanbitna?


That's more like it!


Och nu: Full fart! :)

Fick också middagstips så nu har vi avnjutit Osso Buco med kantarellrisotto. Gott! Köttet blev väldigt mört och det tror jag man måste tacka parmaskinkan för! För att göra denna italienska afton fullständig har vi nu malt kaffebönor med italiensk rostning och ska äta kladdkaka med bärkompott och kanske en liten biscotti? Ha en bra kväll alla!