Jag är unik!

Igår kände jag mig rätt korkad men nu har jag efter viss tankeverksamhet och uppmuntran faktiskt förstått att jag är unik! Och det är också alla andra och ingen kan vara bra på allt! Så det så! Det är bra att ta sig en funderare ibland och både inse sina begränsningar och förtjänster. Så gör det och sträck på dig du också!

Det unika med mig är också att jag vill sova aslänge på morgonen vilket jag naturligtvis gjorde imorse igen. Det händer lite då och då men det har jag numera också börjat köpa. Jag kanske helt enkelt behöver mer sömn vissa dagar. Och så länge jag inte har något emot att jobba på kvällen så går det väl an. Vore svårare att motivera om jag skulle öppna en butik och inte var där förrän två timmar senare...haha!

Nu har det varit jobb och sedan har vi haft ett jättebra revymöte. Vi har många idéer och blir alla av så blir det en jättelåååång revy... Det är tur att vi har vi Kågis som regissör i år. Vi får förlita oss på att han ser vad som funkar och inte. Det känns bra!


Ja, när han pekar så är det bara att lyda! :) Eller? Undrar hur han ser ut när han blir riktigt arg? Hmm... Kanske ändå inte värt att testa...:)

Nu väntar jag på lillebror som jagat älg och ska komma med älgkött som vi ska paketera! Det är kanonbra att fylla förråden och jag är nog bortskämd med att alltid ha tillgång till älg- eller kalvkött som vi får eller köper på olika håll. Under min barndom var jag otroligt less på att äta kött och fisk och längtade mest efter korv men det har gått över nu...