Jabba!

Oj, så skönt! Det blev två sångtexter! Kanske inga nobelpris men jag har sketchidé till den ena som jag tror kommer att bli riktigt kul och den andra är den efterlängtade avslutningen! Vi brukar ha alla sångtexter klara 30 oktober men jag hade optimistiskt nog trott att de skulle kunna bli klara en månad tidigare... Inte riktigt realistiskt men nu är vi i alla fall väldigt nära!

Tror det blir fortsatt skrivande imorrn eftersom jag känner mig lite på G. Man ska ju smida medans järnet är glödhett eller hjärnan är vaken eller nåt sånt. Tror hur som helst att det var bättre att prioritera skrivandet framför fotbollen... går väl inte jättebra på den fronten hör jag. Det där med att "krossa Holland" tror jag vi kan fetglömma...

Känner mig riktigt nöjd med dagen! Tur att jag fick ihop det, annars hade jag varit väldigt missnöjd med mina prestationer - skillnaden är hårfin i självkritikbranschen!

Och så här snygga kommer vi att vara på årets affisch!


Rena svärmorsdrömmarna!
#1 - - Ola T:

Vad härligt det är när jobbet flyter på och man gjort det man vill och måste få gjort. Sedan kan man tacka sin lyckliga stjärna för att man fått måstet för gjort i stället för att få det förgjort...

#2 - - Monica:

Haha! Förgjort är inte alls lika bra... Nu återstår fortfarande en massa men en sak i taget! :)