Frostigt

Efter en härlig kväll med god mat och film i TV-soffan så är det nu dags för en mer kylslagen sysselsättning - avfrostning av frysen... Ett mycket överreklamerat nöje måste jag säga.

Maken har kört hem "projektbilen" till svärfars och jag ska hämta honom i eftermiddag. Innan dess står städning av både hem och frys på schemat. Kunde ha varit roligare men man kan ju inte ha roligt jämt... Jag hade ju trevligt igår! Kände mig lite frusen så jag tog på mig en filt men fick också sällskap av två värmedynor! :)


Ganska avlappnade! Men ni ska inte tro att katterna ligger på latsidan idag heller. Jag har god hjälp med frysen!


Men han tittar mest! Undrar nog var köttfärsen tog vägen...

Sedna måste jag ju ta upp det där med träning. Jag tror att jag är fullkomlig nu! Skulle skeda upp glass igår och maken sa att den var lite för hård ännu. Neeeej, tyckte jag och karvade med skeden vilket fick mig att känna mig som Magnus Samuelsson, eller kanske hellre Uri Geller...


Haha! Den gick t o m av senare...

Nej, nu får jag ta frysen en vända igen. Tror inte jag ska karva med några skedar i den...