Vilken dag...!

Nu är jag helt färdig! Telefonen började ringa före åtta i morse och så har den fortsatt hela dagen. Dessutom har jag haft frekvent mailkontakt med alla inblandade i vårt biljettbokningssystem och försäljning. Förutom den period mitt på dagen som internet inte ville vara med på noterna... grrr! Mycket som ska klaffa när vi släpper biljetterna på Turistbyrån imorrn 10.00. Jag är helt utpumpad! Tänkte ta lunch mitt på dagen men av detta blev intet. Slutade med att jag köpte en hamburgare på torggrillen strax före fem...

Sedan har jag hunnit handla mat, plocka bort här hemma, vika tvätt, rensa avloppen på toan, fylla diskmaskinen, göra upp eld och göra en köttgryta med mycket rotsaker som nu står på spisen och puttrar. Nu är klockan snart åtta och jag tappade all ork... Bäst att dra ned på tempot och sätta mig i soffan. Tyvärr så bestämde sig digitalboxen att uppdatera programkortet så den står och flimrar sedan en timme tillbaka... Inte min slappardag idag.

Sätter mig och går igenom texterna till imorrn istället. Vi spelar ju faktiskt Mens Night inför en fullsatt salong på Nordanå! Jag får inte glömma det så nu ska jag lämna alla andra tankar och koncentrera mig på detta! Kollegorna på kontoret, Emma och Annica, har lovat göra vågen och det ska verkligen bli kul att se! :) Ska bara prata lite med Johanna som ska göra alla företagsbokningar ikväll. Sedan är det slut för idag!

Avslutar med ett riktigt julkort! Säga vad man vill om snön men så här vackert var det ute hos oss strax efter lunch!


Ingen bra bild men väldigt "fluffigt och fint"!