Kärringarna tar över?

Oj, vilken fin recension vi fick! Även om man egentligen inte ska bry sig om recensioner så känns det faktiskt skönt att få bekräftelse och att se att andra också gillar och förstår det man gör.

Slutorden från Per Strömbro vill man gärna behålla i minnet lång tid framöver: "Mimiken är klanderfri, tajmingen likaså, och trots att jag är 20 år yngre än den huvudsakliga målgruppen (och med andra ord än så länge lyckligt gift) tycker jag att det finns få saker jag hellre hade gjort med två timmar av mitt liv. Jo, de kanske är självupptagna kärringar. Men i så fall är det min typ av självupptagna kärringar." 

Här kan ni läsa hela artikeln: http://norran.se/noje/recensioner/teater/article1107457.ece



Nu laddar vi för Piteå på lördag och redan ikväll åker vi norrut. Imorgon bitti ska vi vara i TV i Luleå redan kl 8.30 vilket gör att jag också får chansen att äta middag med Oskar ikväll!!! Vilken sidovinst! :)