Repriser...

Det är väl vad den här bloggen ägnar sig åt. Jag upptäcker att jag upprepar mig och skriver om samma saker om och om igen. Nu har jag i vanlig ordning lagat mat (hitte-på-kyckling-rätt med grädde, lök, bacon och dragon) kramat och utfodrat lillebror som överraskande dök upp lagom till middag.


Roland!

Nu sitter vi framför TV:n och ser på repriser. Missade Robins i lördags så det passar bra nu en måndagkväll. Jonas Gardell är gäst i programmet och han lämnar väl ingen oberörd.


Jonas!

En helt oförutsägbar artist med mycket integritet och djävlar anamma! Just nu skäller han ut Stafan Scheija efter noter i en annan repris från "Stjärnorna på slottet". Helt otroligt bra! Fast bäst är nog Christina Schollin som sitter bredvid och skäms... haha!

Maria Lundqvist är nästa favoritgäst! Älskar henne! Men nu vet jag inte... Hon sitter och drar kondomer genom näsan och munnen á la Carl-Einar Häckner. Lite äckligt är det ju!

   
Maria!

För övrigt anser jag att förtroendevalda politiker borde ha lärt sig att inte ta emot bjudresor och liknande som kan räknas som bestickning! Det är ju helt otroligt att detta fortfarande förekommer... Eller, som någon sa, att det också är otroligt att det inte finns fler människor med hög moral som blir politiker? Ja, livet är fyllt av repriser. Goda och dåliga!