Nej, se det snöar...

Men nu är det faktiskt lite roligt, hurra! Har varit ute och skottat lite och den väger ingenting! Så ska snö vara när man har hus! :) Men jag är ändå glad att jag inte ska iväg idag eftersom den här snön också är en riktig "snörökare" - lättflygande men livsfarlig! Imorrn bär det av till Piteå igen på nya uppdrag så jag hoppas det slutar snöa innan dess!


Utsikt från en bro... Ja, jag stack bara ut skallen för att dokumentera det "fluffiga"!

Nu skriver jag material till ett uppdrag för NCC som har morgondagens personalträff. Det blir till att göra lite research och komma på nya fyndigheter till mig och Mats, eller till Emma och Henry som envisas med att ta över så fort vi ska säga något seriöst... Våra figurer var förresten igång redan igår kväll då vi gjorde ett par reklamfilmer som jag tycker blev riktigt roliga! Ni får väl se hur less ni blir...

Dagens framgång är annars det positiva beslutet om att P-passet blir kvar!!! Härligt! Jag har ingenting emot höjningen till 600:-. Det är smällar man får ta. Och jag hoppas att politikerna tittar över ett nytt föslag lite grundligare så att det blir en smart lösning som också är bra för oss som parkerar. Annars kan man lika gärna låta det nuvarande passet vara kvar! Varför ändra ett vinnande koncept?

Nej, nu måste jag arbeta lite. Hade tänkt ta en paus och sätta upp mina granrisgirlanger på bron men nu hittar jag inte ljusslingan...



Utsikt från nästa bro... Ni kan inte anklaga mig för att gå i onödan...


#1 - - Ola T:

Haha. Enda fyndigheten som NCC kan vara intresserad av är väl förmodligen en grustäkt. Men det är väl snudd på ett otäckt skämt i sammanhanget. Lev väl och håll snön utanför huset.

#2 - - Monica:

Haha! Vi får se om vi har täckning för skämten idag!