Mer jul?

"Mer jul" sjunger Adolphson & Falk men hur mycket jul vill vi egentligen ha? Jag har pyntat lite här hemma och tycker nog att det räcker för att jag ska få in den där särskilda stämningen. Hur den som bor i den här lägenheten tänker vet jag inte men jag tycker nog att det är lite väl mycket...


Hej och hå! Häng upp alla slingorna... Men hur? Kanske lite hur som helst...

Annars känner jag mig rätt trött och slut, som om jag vore på väg att bli sjuk... men jag hoppas att det går över efter en natts vila. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu!

Fullspäckad vecka med jobb, repetitioner och produktion av årets programblad. Avslutar också med att åka till Jokkmokk på fredag. Jag längtar inte jättemycket... Men imorrn hämtar jag min bil och det borde väl muntra upp mig lite!
#1 - - Ola T:

Jo, lagom är nog bäst. Själv är jag minimal. Var det inte i Stämningsgården någonstans för ett antal år sedan som det fanns ett hus som var mest upplyst i länet? Jag tror jag vet var det var. Ska åka förbi och kolla någon kväll.

Annars vore det väl kanske något för Norran att ta upp. Ju fler ljus desto mer bländar journalistiken, eller något sådant.

Håll dig på benen så håller de nya hjulen dig på vägen ända fram till långt in i februari.

#2 - - Monica:

Jodå, nog är lagom bäst! Tror att huset i Stämningsgården ägdes av mannen som tidigare var platschef på McDonalds. Nåja, hamburgerstället är nedlagt och jag tror att han har flyttat... Livet går vidare och jag ämnar hålla mig på benen! Äter mandariner nu och hoppas att C-vitaminhalten hjälper mig! :)