Lite idéer!

Sitter och funderar på bloggen och får lite tips av maken när det gäller fotograferingen. Ja, jag vet att bilderna inte håller någon superklass men att jag, både som läsare och bloggare, verkligen uppskattar bilder! Han tycker, med all rätt, att jag ska lägga ned lite mer tid och se till att en del av mina bilder verkligen blir bilder och inte bara kort. Kort är, inom proffessionen, ett begrepp för ganska ointressanta bilder där uppskattningen är störst inom den allra närmaste, och mer familjära, kretsen. Och jag måste medge att många av mina bilder verkligen bara är kort...

Dags alltså att utvecklas även på den fronten! Jag har ju världens bästa lärare så det borde inte vara några problem! Så fram med kameran och plåta mer! Eller är det kanske så att jag måste köpa en ny? Haha! Får i alla fall beröm för en av sommarens bilder och det känns riktigt bra!


Varsågoda! En riktig bild! :) Av maken dessutom!
#1 - - Ingrid:

Superfin bild!! Men jag tycker nog du kan varva lite. Korten är också roliga. Jag är på tok för lat för att ta bilder och lägga ut på min blogg. Också för att jag sitter och petar för länge med dem i Photoshop. Så ofta "snor" jag andras bilder. Fyfyfyfyfyfyfy....

#2 - - Ola T:

Du är lycklig du som har en sådan fantastisk lärare i fotografering! Det kan inte bli bättre än så, vilket säkerligen kommer att märkas på de bilder som du publicerar på bloggen. Hälsa till honom.

#3 - - Malin:

ja, vilken fin bild! Och det är verkligen bild, men som föregående skriver, snapshots har också sin charm!