Gammal kärlek rostar aldrig?

Fick ett telefonsamtal ikväll från en av mina första och största kärlekar. Insåg att hjärtat hoppade till - även om det inte var anledningen till att han ringde. Han skulle prata om helt vanliga saker och trots att det gått nästa 35 år kom känslor tillbaka igen! Och det jag minns är att jag gjorde slut på ett så taskigt sätt och sedan ångrade mig men då var det för sent...

Nu ska jag kolla ett par grejer till imorrn då jag ska ringa honom igen. Jag har alltid tänkt att jag måste be om ursäkt för mitt uppförande på den tiden och det får kanske bli nu då? Han har säkert glömt händelsen för länge sedan (eller?) men det har inte jag. Det kanske inte är gammal kärlek som poppar upp igen men åtminstone gamla känslor typ "skämmes". Dags att reda ut det här en gång för alla och sedan släppa. Jag har ju svårt att glömma gamla oförätter - särskilt när det är jag som gjort fel! Det är aldrig fel att rannsaka sig själv lite då och då...

Life is a box! Fill it with important stuff!

Nu ska jag ta tag i mig själv och gå och lägga mig. Ser fram emot en ny och händelserik dag imorrn! :)