Frostskadad?

Vaknar dyngförkyld! Jag som har skrytt över att jag aldrig har varit sjuk i höst... Funderar om det kan vara en frostskada efter gårdagens kyla? Eller har jag bara legat för länge och fått "frysbränna"? Min tredje teori är att jag är inbjuden på morgondagens provföreställning av "Kändisfeber" och fått en släng av detsamma? Haha!

Sitter och jobbar i alla fall men gör det hemma eftersom jag sitter och "frossar"... Och då pratar vi inte om att äta godsaker! Det är så otroligt mycket att göra nu så jag vet inte hur jag ska hinna. Känns ändå bra att också scenografen är sjuk så att kvällens möte blir inställt! Det behövde jag!

Har just gjort klart lite material till några av våra kunder och nu ska jag skriva om och bearbeta sketcher. Måste också börja med årets program... Och skicka ut offertförfrågan om ljuset... Inser att jag kanske inte hinner allt idag...

Börjar med sketcherna. En sak i taget funkar bäst!

'
Djävulskt vackert ute idag! Inser också att jag måste ta ned fasadflaggan. Sommaren är väl definitivt över nu?