Det får duga

Att vara kreativ på beställning är lite knepigt men jag stängde in mig idag eftersom jag är tvungen att skriva ett antal texter och förbereda jobb jag ska göra. Och jag blev faktiskt nästan klar. Det får duga för idag. Nu fattas det bara en halv sångtext och den får nog ligga och mogna över natten. Har jag tur kommer den imorrn. Eller så får jag börja på en ny idé. Jag har blivit lite snällare mot mig själv. Förr kunde jag sitta halva natten. Jag blev inte nöjd då heller eftersom tidsplanen sprack. Nu har jag sänkt kraven, eller kanske blivit latare. Fast man får passa sig. Nu sitter jag och tycker att det här blev ett skitblogginlägg och skulle just börja om, men va fan...

Blev bortbjuden på middag hos min syster och fick sköta lilla My medan de gick på bio. Hon är verkligen supersnäll och somnade även den här gången på fem minuter. Vi hann leka en stund och jag skulle ta lite kort på henne men hon ville helst bara pussa linsen så det var lite besvärligt. Blev mest oskarpa närbilder...:)

 Söta, söta unge!

Men vi läste en stund, kollade alla leksaker, testade fjärrkontrollen och hon hittade slutligen mosters mage som blev en utmärkt trumma... Svårt att ta bilder eftersom jag skrattade! Det är nog inte så dumt med lite "kagge"...

    

Så jag är nöjd! Det blev en bra dag med många kramar! Ja, kanske inte lika många när jag kom hem... Middagen hos Malin innehöll tydligen en aaaaaning vitlök... :S  Men det är smällar man får ta. Maten var i alla fall jättegod, inlägget är skrivet och det får faktiskt duga det med!