Tjörmgokk?

Ni kanske tycker att jag är lite tjörmig när jag har sorg över det vikande intresset för bloggen men va fanken, nu har det i alla fall fyrdubblats och det tackar jag för! Tror att jag måste bli lite intressantare att besöka helt enkelt. Ska försöka avslöja lite hemligheter och skandaler framöver - det verka ju funka på andra håll. Så passa er, snart omskrivs ni här... :) Nja, jag är ju rätt snäll så det blir nog inte så allvarligt. 

Nu sitter jag och laddar för en avtackning av Metsos 25-åringar senare ikväll. Har förberett rätt mycket pikanta detaljer om deltagarna så det kan bli en riktigt rolig överraskning! Jag ska bl a träffa en som är "på löpen", en storälskare och Kågedalens största börsmäklare! Hoppas på glada skratt och inga tjörmgokkar. Såna har jag nog av här! Ha en bra fredagkväll!



Dagens Emma:
"Vyrern rädd om varader! Älska mer! Men int' i trägårn'...
Kärleken jer blind men inte grannarn'!"
#1 - - Sussi:

Härligt, jag ser fram emot en massa skvaller och Emma förstås ;-)