Saker jag INTE vill ha...

Fick ett nyhetsmail från Nelly som vill visa en massa fräscha, fantastisk nyheter. Jag kollar in och inser att det finns väldigt mycket som jag inte KAN ha men också otroligt många plagg som jag verkligen inte VILL ha! Och när jag ser på modellerna så undrar om de inte känner likadant. Eller vad tycker ni om den här toppen?
    NEJ! Inte ens i svart...
     Korsett eller visa kaggen? Och vem vill ha en t-shirt med Miss MUS...? Det måste vara något jag har missat. Jag har inte tänkt starta någon anti-mode-blogg. Tycker bara att det ibland blir för mycket och inte heller särskilt snyggt...

   Kedjor? Lack? Volanger? Någon?

   Blommig "bobbe" eller babydoll?

  Rosa romantik eller polkarutigt svart?

 Rosett?      Korsett?    ?!

 Guldlock?  Belinda?   Oj!

Nej, jag tror inte det... Istället för att känna ångest över att jag inte längre är lika ung eller smal, lutar jag mig bekvämt tillbaka och tänker: NEJ TACK! Min garderob och jag duger bra som vi är!