Lunchdate!

Bra jobbdag med kreativa möten. Arbetsmöte inför nästa års revy och planeringsmöten inför kommande uppdrag. Avbrott dock för en mycket trevlig lunch på Johanna i Parken med familjen Löwgren-Sommar som sedan december är utökad med ett stycke underbar Alma! Vilket charmtroll! Mammas ögon, pappas näsa och en helt egen vilja! Jag blev såld direkt men fick inte ta hem henne...
Här kommer några bilder:

   
"Va? Isterband? Nej, jag hade beställt filé mignon! Vore bra om ni kunde skynda er så att jag slipper sitta i knäet hos varenda tant vi träffar...  Nähä, nu trillade jag dit igen... Och hon pratar oavbrutet!

Åh, vankas det presenter? Rädda mig från tinitustanten! Jag tar det pappa!"

    
"Snyggt papper! Matchar min hårklämma. Mmmmmm.... fint tuggmotstånd!"

 
Och eftersom jag numera tar hand om familjens vett och etikett ber jag att få tacka för en god lunch och trevligt sällskap!

Tack själva! Kramar! :) Nu ska jag göra köttfärssås till morgondagens lasagne!
 

#1 - - Löwe:

Tack själv, det var väldigt trevligt.!



Sista bilden är ju bara för underbar, haha!



Kram! Fam Sommar Löwgren ;)

#2 - - Emilia:

Älskar dig mamma!=)

#3 - - Monica:

Älskar dig också hjärtat! Minns när du var så här liten. Var tig tiden vägen? Kraaaaaaaaaaam