Lite bilder från veckan!

Jag har hunnit med en hel del den här veckan ser jag när jag tömmer kameran. Klippning var helt nödvändigt samt en obligatorisk färgning av de små grå... (nej, inte cellerna, stråna!)

 
Ooooooohhhhh så snygg man är färgklägg i håret!

En snabbtur till Stockholm resulterade inte i särskilt många bilder men jag såg vårens första tussilago när jag väntade på flygbussen! Nice!



Tog bara en bild i huvudstan och det var till min kära syster! När vi känner oss lite dassiga och ska vara publika eller offentliga på jobbet så tar vi på oss "Kairos Future", d v s kavaj, och försöker känna oss lika svala och effektiva som dessa managementkonsulter! Jag säger bara: Future, strategy, action!


Jojo, de finns på Vasagatan men de visade sig inte. Kanske hade en dålig dag...

En dålig dag har jag INTE haft idag trots att det kanske ser ut så... lite nyvaken kanske. Hälsade på min favoritsysterdotter på förmiddagen och fick mata henne och få många pussar!



Sedan bar det iväg till invigning av GT-Centers nya lokaler. Oj, så fina! Makens kusin är VD och gör ett strålande jobb! Där träffade jag också tjocka släkten. Ja, inte min utan makens! Väldigt trevligt och god smörgåstårta! Tack ska ni ha!


Behöver ni köpa en maskin är det hit ni ska gå!


Se så glad man kan bli av en invigning! Här ser ni delar av makens härliga släkt!

Sedan bar det av hem för att städa upp uterummet! Torkade fönster och skurade upp allt inför säsongens första uteätning! Klar precis när Ulf kom hem från jobbet! Vad vi åt? Grillat såklart!



I'll be back!