Lång dag

Oj, lång arbetsdag med många möten resulterar i kvällsarbete för att hinna med resten. Klockan är 22.30 och jag tror att jag måste ge mig nu. Har bl a suttit med uppdateringar av hemsida, STIM-rapporter till revyn + fix till en annorlunda tävling som jag arrangerar på Vårmässan i helgen - MÄSSTARNAS MÄSTARE med storslagna idrottsmän från Skellefteåområdet. Vill ni se Krobbe Lundberg, Dan Burlin, Frida Lindberg, Robert Dahlgren m fl tävla i omöjliga grenar är det bara att komma till Hall 2 lördag och söndag 13.00! Jag har också förhoppningar om att få med Jimmie Eriksson men han envisas ju med att spela i Tre Kronor i hockey-VM så vi får se om det blir han eller någon annan av spelarna som kommer att delta. Ja, det är ju kul att han får spela i landslaget också! :)

  Robert Dahlgren leder STCC och kommer på mässan!
  Det gör även vår framgångsrike fotbollspelare Dan Burlin!
  Och Frida Lindberg kanske tar med sig VM-medaljen?

Spännande ska det bli i alla fall. Kom och heja! 
Nu blir det glass - because I'm worth it! :)