Det regnade, men bilderna blev bra?

Det var ett egendomligt ljus den dan...

Ja, efter en dag med nästan 30-gradig värme slog vi igång grillen och åt lammspett! Efter ett par timmar i uterummet började det dock mulna igen och jag bestämde mig för ännu en långpromenad Morö Backe runt. Medan jag tog på mig skorna (och jag är snabb) hann det t o m komma en kort regnskur och ljuset blev helt annorlunda - lite Hörbergskt egendomligt. Tog med kameran för att titta lite närmare på detaljerna under min runda. 

     
Sommarens första regnbåge! Smakfull liten friggebod! Raska steg!

     
Kvarglömd tidning...  Stenar och petflaska... Hus till salu!

    
Tuggummi någon?  Kanske efter ölen...?   Bortglömd pulversläckare?!

    
Fult fuck!   Men inga höga vattenflöden...   Ett helt vårkvarter! :)

    
Flagnad garagevägg...  Fin trädgård på G!   Solig frostgränd.   En sista snöpött!

  
Glad pingstlilja! Fint men flagnat litet hus på hemmatomten... Måste bli målning framöver! Bilderna blev inte så bra men det var lite kul att se promenadvägen på ett nytt sätt. Nytt men kanske lite egendomligt...