TACK FÖR IDAG!

Oj, vilken uppvaktning och uppståndelse! Det är tufft att fylla år! Särskilt när man bara bli äldre... Hur som helst, jobbade hårt för att hinna skriva klart jobbet för imorrn och har nu några A4-sidor prydligt utskrivna. Fick ett kort besök av min barndomskompis vilket var jättekul! Förmodligen är hon dock fortfarande i chock eftersom jag satt i pyjamas, fula sockar och med håret på ända! Jag kom igång så bra med skrivandet och då vill man ju inte avbryta för att gå och duscha... Sorry Yvonne, men jag såg mindre skabbig ut på aftonen!

Sedan blev det stora välkomstkramen till Oskar som kom hem från Luleå och därefter kalas med hela stora familjen! Trevligt! Saknade bara Emilia men hon ringde från Göteborg och vi får väl gå ut och fira när jag nu ska hälsa på henne! Tack för blommor och presenter och naturligtvis mest för att ni kom!
 
Och när "pöjtjen" kommer hem får han ju spela för oss! :) Tack för det!