Sorg...

Jag älskar att läsa böcker! Och helst deckare! När man har en bra bok på gång är det som att ha en godispåse undanstoppad någonstans som man längtar efter att ta fram och proppa i sig ur. Och när man väl börjat äta är den helt plötsligt tom...

Nu har jag just avverkat en ny bekantskap; Carin Gerhardsens två första deckare ur Hammarbyserien. Mycket bra måste jag säga! Lite obehagliga båda två men väldigt, väldigt spännande! Den tredje delen, "Vyssan lull", har just kommit ut och jag tror att det måste bli ett inköp till.

 
Första och andra delen.

Så nu sitter jag här med en tom godispåse och har lite sorg... Undrar om jag ska börja med Mons Kallentofts senaste eller om jag ska sova... Tror jag gör två flugor på smällen och tar med mig den i sängen. Det är ju ändå lördag imorrn. Och då är det bra att ha lite påbörjat lördagsgodis att ta till om det regnar...