Skön avslutning på dagen

Det är skönt att vara tillbaka hemma igen även om det var underbart att träffa Emilia! Nu har det jobbats på ordentligt. Märkligt hur saker blir lidande av att man är ledig några dagar... (och jag har en väldig förkärlek till att avsluta meningar med tre prickar!) Haha! Man märken ju snabbt vad man gillar... (där såg ni igen!)

Efter en intensiv arbetsdag kastade jag mig över trädgårdslandet, vek upp odlingsduken och tro det eller ej - fler gröna blad som sticker upp! Det kommer nog att bli en intressant följetong. Just det här är rädisor och det ska väl ett barn kunna odla! Jag har inte sått i så vackra rader. Måste vara en kreativ idé att fylla ut i hålrummen. Eller?


Ja, inte är det vackert i alla fall...

Sen blev det grillmiddag och det är alltid underbart att avsluta kvällen i uterummet! Man umgås verkligen, hinner prata och kommer så nära varandra!


Haha! Ha en trevlig kväll! Nu är det tydligen någon typ av fotbollsmatch. Jag kanske ska bläddra i någon tidning...