OOOOOoooooiiiiiiiii!

Ja, nu är jobbet i Umeå avklarat! Alla skrattade gott och igenkännande åt våra skämt! Så skönt! Vi gjorde en intressant avslutning där Emma och Henry för första gången bildade duo i Bröderna Henrys och det blev något helt nytt! Kul var det i alla fall och jag dansade så att klänningen började "gåååva" under armarna...

Nu har jag just fått i mig en macka på flygplatsen och ska kliva på planet till Helsingborg om några minuter. Jag ska hälsa på min gamla arbetskompis Christina Lundström som bor där och som har sin första egna utställning i stan. Den vill jag gärna se! Söndag förmiddag åker jag vidare till Göteborg för att vara hos Emilia några dagar. Jag har varit så stressad över allt som varit ogjort men nu blir det ledigt ett par dagar och det känns jätteskönt! Jag återkommer med rapporter!

Och för er som väntat på skvaller om kändisar och annat så kommer här två bilder! Den första av mina kamrater på Artistkontoret vägg i vägg med mitt.

Världens bästa artistbokare Jörgen och Anders! Bilden är sponsrad av något fruktbolag...


Celebert besök av Robinsonvinnaren Hans Brettschneider! Kvinnan till höger måste således vara fredag! Och det är det ju idag! Trevlig helg!