Jo, hej vad det går!

Nu rör det på sig i lillhjärnan. Tusen småsaker som ska ändras, ordnas, köpas, skrivas...puh! Jag är nu "mitt i produktion" som vi brukade säga på teatern dagarna före premiär och man springer omkring som en yr höna med något vilt i blicken...

Nåja, det mesta verkar gå min väg just nu - förutom skrivarhelvetet som bestämde sig för att göra lite "luckor" på utskrifterna! Sablar så irriterande det är att slänga bort 200 utskrifter och springa på Clas O (denna gigant!) för att köpa mer toner. Nu är dock detta åtgärdat så jag har ett par minuteras paus medans jag väntar... hatar att vänta... det gör mig mer stressad än att jobba... trum, trum, trum... så där ja!

Dags att plocka och vika, detta hjärndöda, men underskattade, arbete som verkligen är upplyftande eftersom det verkligen syns att man har gjort något! :)

I'll be back!