Helsingborg III

Oj, vilken dag! Nu är man lagom mör efter en skön bastu och en middag med förrätten ute på en annan balkong i kvällssolen! Smörstekta päron på salladsbädd med ädelostcrème och valnötter - gott!
   
Sedan bjöds det på lammytterfilé med kantareller och bakad sötpotatis. Ni förstår att jag har det bra?! Stort tack till Chrissie och Stellan för fantastisk gästfrihet och trevligt sällskap!

Som grädde på moset bjuder jag på några bilder på mig som togs när jag fotograferade...

     

I'm an excellent photographer... Haha! Nästa inlägg handlar om Chrissies utställning som var superfin!

#1 - - Emma:

Jag tankte saga vad udda att du kanner Chrissie - jag har kant hennes son i typ tio ar. Men insag sen att hon ju gjort nagra scenografier till revyn sa om inte annat traffades ni ju da =) Kram!

#2 - - Monica:

Jag och Chrissie har ju jobbat tillsammans på Västerbottensteatern sedan 1986 och det blev väl nästan 15 år på samma arbetsplats "so we go way back". Sedan har vi hållit kontakten genom åren bl a genom hennes arbete med revyn. Så det var sååå kul att ses igen! Kram på dig själv! Och kul att du är här inne och kikar!