Mycket på nu...

Ja, det är lite körigt på firman så jag hinner inte riktigt blogga som jag brukar... Startade i alla fall dagen med gemensam frukost i uterummet hela familjen. Himla trevligt även om vissa av oss var mer trötta än andra...


Notera gärna att jag faktiskt var duschad, klar och hyfsat pigg! :) Notera kanske mindre gärna att jag inte använder gaffel när jag tar för mig av skinkan till det nybakade brödet... Haha! Skönt var det i alla fall att hinna surra lite eftersom vi inte hinner ses så mycket som vi vill (ja, åtminstone inte så mycket som vi föräldrar vill...:)

Sedan har dagen bara rusat iväg och förutom planering och en hel massa ändringar av detaljer så har jag hunnit med en liten "powernap" för att klara kvällen. Nu har jag precis bytt om, skjutsat iväg Emilia till en fest och ska iväg på kvällens middag med alla utländska gäster som nu anländer till veckans arrangemang.


Glad och pigg - som en spigg! Och hungrig som en varg... :) Synes!
#1 - - Jacob:

Fin klänning, hoppas du får en trevlig kväll!

#2 - - Monica:

Tack! Ja, det blev jättetrevligt!