Lite sorgligt...

...är det att ha skjusat "lillstumpan" till Luleå för flyg vidare till Göteborg. Men det har varit så kul att ha henne hemma en vecka! Och rummet ser ut ungefär som när hon bodde hemma! D v s liiiiite rörigt...:) Ja, lite städning får man ta när man fått så många kramar och trevliga stunder tillsammans!

Jag var så himla trött när jag körde upp och är det fortfarande. Nu SKA det bli en tidigt kväll! Så trött att jag missade ett 70-avsnitt med fartkamera... Bra jobbat Monica! Såg inte att den blinkade men får jag ett brev med ett snyggt porträtt framöver så blir jag nog utan körkort nån månad... hehe. Nåja, det är smällar man får ta när man är "fartig" och ouppmärksam!

Nu ska jag bara göra klart dagens jobb och sedan blir det sängen! Har inte ens hunnit promenera den senaste veckan så jag ser fram emot morgondagen som blir den riktigt första semesterdagen då jag inte ska göra ett smack! Förutom att röra på mig då, och sy lite dynor till makens projekt, och kanske hinna tvätta en maskin, och röja lite i huset... Nä, nu får jag ge mig. Inte ett smack var ordet! Och Jo Nesbös senaste deckare utvecklar sig på ett bra sätt vilket innebär att det förmodligen bli läsning i solstolen! Ha det bra alla!