Campingliv 3

Underligt väder. Mulet. Sprack upp och blev sol. Började blåsa. Mulet. Regn. Och sen knallsol! Vi har mest slappat och läst idag men efter regnet tog vi en långpromenad och kikade lite på stugområdena som ligger här bredvid. En del har verkliga praktlägen och en del ligger mitt i "villaghetton". Inte så intressant faktiskt. Nu låter det kanske snobbigt men om jag ska ha stuga så ska den ligga vid någon typ av vatten och ha mer än fem meter till närmaste granne... Men nu är det ju inte aktuellt så jag behöver inte ens fundera på saken. Vi har ju som sagt var ett projekt...:)

Den här hade inte helt fel läge:

På andra sidan fanns också trädäck, pool och två mindre stugor...

Och många låg väldigt högt!

Fint läge men jobbig uppförsbacke i trappan!

En sista middag på restaurangen, ceasarsallad för min del och en rökig burgare för maken. Inte alls dumt. Nu blåser det upp igen och mörka moln närmar sig så det kan komma mer regn. Men imorrn drar vi vidare mot Stockholm för att sammanstråla med Peter och Sara en natt till. De befinner sig just på Långholmen där vi också har bokat plats imorgon. Jo, det finns en uppställningsplats för husbilar där men vi vet inte ännu om man får komma in med ett projekt...

Sedan måste jag också varna för "Vänsökaren" på Facebook. Fick en förfrågan om jag testat detta eftersom mitt namn och min bild gör reklam för den... Nej, det har jag verkligen inte gjort! Har anmält annonsen och rekommenderar andra att göra detsamma (om den inte redan är borta). Man vill ju bestämma själv vad man ska marknadsföra!

Återkommer!