Skööönt!

Kvällens jobb gick alldeles utmärkt och storebror som bokat mig till firmafesten för Wist var över-super-nöjd! När han är positiv finns faktiskt ingen motsvarighet! Ja, det skulle vara lillebror då...haha! Glada syskon är verkligen härligt! :) "Den bästa föreställning jag har sett!" var hans recension och storkramen jag fick höll på att suga musten ur glasögonen...


Här är storebror Lars på bild från i somras med sin yngsta dotter Martina!

Jag hade tydligen hittat precis rätt ingång till skämten om de personer som nu skulle gå i pension och avtackas. Det blev mycket uppskattat och faktiskt riktigt rörande på slutet. Två av pensionärerna hade jobbat 48 på samma arbetsplats! Otroligt! Förstår att det måste kännas konstigt att lämna! De kanske skulle ha jobbat två år till och fått ännu en guldklocka...

Sedan blev det sent omsider äntligen fredagkväll och TV-soffan inbjöd till glass och film. "Sherlock Holmes" var faktiskt riktigt bra! Men bäst var det ändå att vi fick en kväll tillsammans med sonen! :) Nu känns det otroligt skönt att julen snart är här och att årets underhållningsuppdrag är avverkade. Nu återstår bara några dagars rep för mig och tre skift till för maken innan det blir julhelg och ledighet med familjen. Det ska bli så gött! Tisdag kommer också Emilia!

Time to hit the bed!