Skön söndag!

Har varit hos syster och packat ihop skräp på vinden. De behövde mig eftersom jag är familjen sopsorteringsexpert! Ja, det kanske inte är så mycket att skryta med men det går fort att packa ihop när man vet vad som ska var på soptippen. Imorrn ska jag och Martin göra en repa dit upp. Man känner sig på något konstigt vis alltid rik när man har gjort sig av med skräpet!

My var på sitt "inte-humör" vilket också gällde mukarna till moster. Idag fick jag nöja mig med "Moooka, nej, inte". Bara att gilla läget.


Lite reserverad dam idag.


Närgången blev hon bara när jag tog fram kameran... Linslus! ;)


Men vi fick en skön dansuppvisning med Findus och kissen (ja, det är en låtsas).

I afton har de varit här på middag eftersom jag tänkte att de skulle få lite mer avlastning i flyttstöket. Lammfärsbiffar med getost och potatis & squashgratäng fick klart godkänt. Nu känner jag mig så där lagom lat och ska inte göra så mycket mer. Skönt med en riktigt slö söndag!
#1 - - Malin:

Åh, tack för idag, det var toppen att ha din hjälp, och maten var ljuvlig! Och, sällskapet inte så dumt det heller :-)