Min stora familj!

Oj, så härligt!!! Nu är äntligen hela familjen samlad! Emilia kom med flyget till Umeå och bussen till Skellefteå mitt på dagen så nu har vi njutit av en gemensam middag! Mycket kärlek! :)


Här sitter hon nu! Med datorn och snusdosan i högsta hugg! Ser ni så glad hon ser ut? Haha!

Nu ska vi njuta av kvällen så här kommer en snabb rapport från dagens rep och min andra stora familj! Riktigt roligt har det varit idag! Nu längtar vi efter att ta på oss kostym och ha publik! :)


Fast jag tycker att Johanna och Åsa ser lite fundersamma ut. Varför?


Ja, nu förstår man... En del testar gärna kostymen direkt... Men vad tycker egentligen Johanna om att se sin pappa så här?


Blääää... haha!


Här repas det lite hockeyscener!


Och här är vi tillbaka i monarkin igen! Ja, vi kallar honom numera för "Gullspira"... Sedan har det varit helt snurrigt idag!


Bengt - i farten!


Johanna - som ett yrväder!


Kågis! Rock on!


Mats - you name it!


Lofgren! Nirvana?


Åsa! Why not?


Och Monica! En toppendag!


#1 - - Ola T:

Vad härligt! Njut nu!

#2 - - Monica:

Jaaa, det gör jag! :)