Huvudvärk...

...modell ihållande. Har dock varit på stan och köpt in diverse prylar som strumpor, tejp till myggor, sminkborttagning e t c. Har också varit till vårt förråd för att bl a leta efter min farmors gamla persianpäls som jag tänkte använda i revyn men då är den helt borta! Nu har jag vänt upp och ned på alla förråd här hemma men den lyser fortfrande med sin frånvaro... förbaskat också! Förlåt farmor, men nu är den på villovägar!


Ser ni så fin jag var i den... Thomas är för övrigt den spänstigaste pensionär jag har sett...haha! Här skuttar han i Henrys Arena 2007.

Nåja, jag avvaktar lite och gör ett nytt försök imorrn kväll. Det första man blir blind på är ögonen så det kan tänkas att den finns någonstans i alla fall. Jag har också plockat ihop lite privata kläder och upptäckt att julmaten och allt godis har gjort sitt. Helvetet så tjock jag är! Nu blir det späkning en lååååååång tid framöver!

Har också skrivit ett par fakturor till de företag som vill ha dem före nyår. Nu ska jag bara gå igenom räkenskaperna för Mens Night så att jag och Åsa blir kontanta. Bättre jobba än snaska godsaker... Ha det!

#1 - - Karin:

Monica, jag har en fårskinnspäls, mammas förstås, men bara storlek 38 tror jag. Den får du naturligtvis låna om du behöver. Fast så snygg som din farmors persianpäls är den ju inte:-))) Den här är dessutom kort-

#2 - - maria:

Jag har en persian päls liggandes..mejla mig om du är intresserad, vet ej riktigt vilken storlek du behöver ej heller vilken det är, ids inte kolla nu, men det gör jag gärna om du behöver låna den( tippar på 40-44)

#3 - - Malin:

Du vet väl att jag har faster Eivors persianjacka? Som jag ju använder när jag ska vara snygg, men den får du självklart låna!

#4 - - Monica:

Tack snälla ni! Eivors jacka kan jag inte ha Malin men tack i alla fall! Och Karins päls är nog för liten. Jag ska leta mer imorrn och om jag fortfarande behöver så kontaktar jag dig Maria! Gulligt av er att komma med tips!

#5 - - maria:

the show must go on....