Gott Nytt År!

Eftersom jag har sovit så mycket de senaste dagarna har det varit en natt med lite vakentid. Jag har också varit uppe på toan ett antal gånger. Kan bli så när man pimplar varm dryck hela tiden... Men peppar, peppar, det känns liiite bättre i alla fall! Stort tack till Bengt som fiskade fram fyra Rhinexin till mig! Det är otroligt bra som avsvällande när hela skallen och halsen är tjock. Nu ska jag dricka lite mer och lägga mig en timme till innan det är dags att samla ihop sig för att åka på Nordanå.

Ett STORT tack till alla er som kommit med uppmuntrande ord och kramar! Allt stöd värmer gott när man känner sig ynklig! En förkylning är ju verkligen ingenting att hetsa upp sig för i normala fall men när den drabbar rösten förlorar man ju hela sitt arbetsredskap och det är ett större handikapp än man kan tro.

Nu vill jag önska er alla ett riktigt Gott slut och ett Gott Nytt År! Hoppas att ni alla får en bra kväll och att det nya året blir fyllt av positiva och roliga händelser!

Och ett stort Välkommen till alla er som kommer på föreställningarna idag!


Hej, hej!
#1 - - Ola T:

Bra att du känner dig bättre. Önskar dig ett betydligt bättre slut på året och ett riktigt gott nytt år än vad de senaste dagarna har bjudit. Är tyvärr borta så att vi inte kan se dig. Men vi ses senare någon gång – efter stambytet.

#2 - - Monica:

Tack snälla Ola! Ja, nu kan det bara bli bättre! Vi ses framöver! Det ska bli trevligt! Gott Nytt År på dig själv och ha det så bra!